منشن چیست و چه کاربردی دارد؟

امروزه بی تردید اصطلاحات تگ و منشن به گوش شما خورده است .

این خصوصیات یکی از بهترین امکانات اینستاگرام میباشد. هدف ما از این مقاله اشنایی بیشتر شما با تگ و منشن.

تگ کردن به معنی ان است که یک کاربر اکانت کاربر دیگر اینستاگرام را در عکسی که اپلود کرده اید بیافزایید. برای مثال شما با دوستان خود عکسی دست جمعی گرفته اید و میخواهید علاوه بر دیده شدن عکس در پیج اینستاگرام خود به کسانی که پست شما را میبینند امکان دسترسی به پیج اینستاگرام دوستان خود را بدهید افراد بازدید کننده تنها با لمس تصویر قرارداده شده ایدی هایی که شما بر روی عکس اضافه کرده یا تگ کرده اید راببینند.

و اما منشن چیست؟

منشن به معنی اشاره میباشد. شما میتوانید درهرکامنت با تایپ کردن @ در ابتدای ایدی افراد به ان فرد اشاره کنید برای مثال اگر بخواهید که پستی که در اینستاگرام دیده اید را به دیگران هم نشان بدهید کافیست در کامنت با استفاده از منشن و نوشتن نام کاربری کاربر مدنظرتان آن کاربر را به دیدن پست موردنظر خود دعوت کنید به این صورت که منشن به صورت نوتیفیکیشن یا اعلان خاصی در پیج نمایش داده میشود که از آن طریق میتواند عکس و کامنت مورد نظر را مشاهده کند.

و اما ما از طریق منشن چه کاری انجام میدهیم؟

در سوشال مکس ما امکانات تبلیغاتی و افزایش امار پیج شما از طریق منشن را فراهم کرده ایم بصورتی که شما میتوانید به صورت منطقه ای ، شهری ، براساس جنسیت ، فالوور های پیج مورد نظر ، لایک کننده های پست مورد نظر بدون نیاز به صرف وقت ودانستن مسئله فنی آنها را زیر پست خود را منشن کنید که نتیجه آن یک تبلیغ با بازدهی عالی ، افزایش فالوور ، افزایش لایک و ...خواهد بود.

نظر خود را با ما در میان بگذارید